Planet Mobile HCE Wallet

Bądź nowoczesny! Płać telefonem.

Pobierz darmową aplikację

Dodaj swoją kartę płatniczą

Płać telefonem

Dzięki aplikacji Planet Mobile HCE Wallet, Klienci Banku Spółdzielczego mogą od teraz płacić za zakupy bez karty i gotówki – za pomocą telefonu. Usługa działa we wszystkich punktach handlowych i usługowych, wyposażonych w terminale do płatności zbliżeniowych – bezpiecznie i bez łączenia się z siecią. Transakcje powyżej kwoty 50 PLN wymagają podania kodu PIN na terminalu płatniczym.

Usługa ta jest bezpłatna i dostępna dla klientów Banku Spółdzielczego w Głubczycach posiadających następujące karty :

  • karta VISA Classic Debetowa
  • karta zbliżeniowa VISA payWave
  • karta VISA STUDENT
  • karta VISA JUNIOR
  • naklejka zbiżeniowa VISA payWave

Technologia HCE

Technologia HCE (Host Card Emulation) to najnowszy kierunek w płatnościach mobilnych. Zaletą tej technologii jest jej dostępność, wygoda i bezpieczeństwo. Transakcje realizowane są zbliżeniowo przy użyciu telefonu oraz karty zapisanej w bezpiecznej chmurze. Klienci mogą dokonywać płatności telefonem niezależnie od operatora sieci komórkowej i bez konieczności podpisywania umów z telekomami.
Płatności mobilne realizowane są analogicznie jak kartami zbliżeniowymi, z wykorzystaniem komunikacji NFC pomiędzy telefonem, a terminalem płatniczym.
HCE to obecnie najbardziej zaawansowana technologia wśród dostępnych na rynku rozwiązań płatności mobilnych.

Wymagania dla telefonu korzystającego z aplikacji
Planet Mobile HCE Wallet:

  • System operacyjny Android w wersji 4.4 lub nowszej.
  • Dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet).
  • Moduł komunikacji zbliżeniowej w technologii NFC (Near Field Communication).

Procedura aktywacji nowej karty w Aplikacji Planet Mobile HCE Wallet:

  1. Użytkownik powinien mieć uruchomiony w urządzeniu moduł komunikacji zbliżeniowej w technologii NFC.
  2. Użytkownik pobiera aktualną wersję aplikacji mobilnej Planet Mobile HCE Wallet ze sklepu Google Play.
    POBIERZ
  3. Instaluje ją na swoim telefonie. Wykonuje proces rejestracji/konfiguracji aplikacji, w tym zdefiniowania hasła dostępu do aplikacji w trybie, w którym umożliwia mu to aplikacja (PIN lub wężyk). W trakcie konfiguracji użytkownik zostanie poproszony o przyłożenie swojej karty płatniczej, dla której ma być świadczona usługa płatności mobilnych do telefonu lub wpisuje numer karty oraz datę ważności karty ręcznie. Aplikacja mobilna na podstawie danych karty, generuje kod aktywacyjny.
  4. Użytkownik dzwoni do Contact Center – numer telefonu 801 502 503 – wybiera przycisk 1 (posiadacz karty z Grupy BPS) i prosi o aktywację karty w usłudze HCE.
  5. Pracownik Contact Center zgodnie z procedurami Banku dokonuje weryfikacji użytkownika i potwierdza jego tożsamość. Po pozytywnej weryfikacji tożsamości użytkownika, pracownik Contact Center prosi o podanie kodu aktywacyjnego.
  6. Użytkownik podaje kod aktywacyjny wygenerowany w aplikacji mobilnej dla danej karty.
  7. Pracownik Contact Center podany przez Użytkownika kod, potwierdza/wprowadza do systemu zarządzającego aplikacją mobilną. Potwierdzenie/poprawne wprowadzenie kodu aktywuje na telefonie Użytkownika kartę.
  8. Od tej pory Użytkownik może dokonywać płatności zbliżeniowych przy wykorzystaniu telefonu i aplikacji mobilnej Planet Mobile HCE Wallet.
  9. Dodawanie kolejnych kart (w momencie gdy będzie usługa poszerzona na inne karty) odbywa się w analogiczny sposób, uwzględniając kontakt z Contact Center celem przekazania nowego kodu aktywacyjnego.

 

Podręcznik Użytkownika –>ZOBACZ